Ženský jsou jako opice, potvrzuji!

Řeknu to na rovinu, neexistuje návod, jak začít novej život a bejt si přitom naprosto jistá, že pro to děláš to nejlepší, co je ve tvejch silách. Tvůj stále ještě manžel si už možná konečně sundal snubní prstýnek a ty si říkáš, že konečně pochopil, že už ten svazek existuje jen fakticky. Měla jsi důvody k odchodu a on je přijal. Jo! A ono ho*no. Všechno je relativně v pohodě, dokud se na scéně neobjeví novej partner. Tvůj partner. S největší pravděpodobností tady byl už předtím, protože, jak se říká, ženský jsou jako opice a nepustí se jedný větve, dokud nedrží tu druhou... Ale kdo nic neriskuje, nic nezíská. A stejný je to i s novým klukem.

Ať už jsi ho potkala kdekoliv, nejspíš bude hezčí, chytřejší, bude vydělávat víc peněz, bude mít auto, bude sdílet tvoje koníčky, bude mít rád tvý rodiče a pomáhat jim spravovat barák, bude doma uklízet, bude ti česat vlasy...já nevim, co ještě. Nový koště dobře mete, to platí vždycky. Ale je tu jedno "ale". Nic se neděje jen tak. Když se zamiluješ, je dost pravděpodobný, že budeš vidět svět růžovejma brejlema. A novej frajer bude růžovější než nejrůžovější cukrová vata. Nesmí dojít růžová barva!

Pokud přestal fungovat tvůj předchozí vztah a plynule na něj navázal vztah novej, pak to fakt nebyl ten pravej. S pravou láskou se tohle neděje. Je to smutný, ale je to tak. Mám za sebou pár zkušeností a o všech těch "debil, blbeček, debil, blbeček, debil, blbeček, debil, blbeček, akorát támhle vzadu, to je snad jediná výjimka, sedí dva blbečci vedle sebe" můžu říct jedno, rozhodně to nebyli ty pravý. Ať už byly důvody rozchodů jakýkoliv, dneska vím, že to bylo to nejlepší, co jsem pro ně mohla udělat.

Takže, aby nedošla růžová barva, to se nedá zařídit v Hornbachu. A jestli chcete recept, nemám ho. Nikdo ho nemá. 

Komentáře

  1. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tři, dva, jedna, start

Vlk se nažral a koza zůstala celá