Tři, dva, jedna, start

Tak abych to nezamluvila. Jakmile se budoucí bejvalej manžel dozví, že ho někdo (tak rychle) nahradil, jsi v řiti. Zapomeň na všechno, co se ti zdálo v pohodě, nastanou nový pravidla a s největší pravděpodobností se taky můžeš rozloučit s hladkym průběhem rozvodu. Teď můžeš jenom doufat, že to, že tě tvůj ještě stále faktickej manžel nazval kosočtvercem, nemyslí úplně vážně, a že budeš moct dítě s novym partnerem seznámit aspoň v následujících 12 měsících.

Protože co si budeme povídat, až začnou seznamovačky potomků a novejch partnerů, je to vždycky prů*er. Napřed dítě neví, kdo to je. To se dozví až za pár měsíců nebo let, až mu to prostě dojde, že tenhle člověk nahradil u mámy jeho tátu. Ale velice brzo pochopí, že je pro tebe nějak důležitej, a tak ho samozřejmě rozhodně nevynechá z vyprávění. Byli jsme v parku, jeli jsme tramvají, jo a taky jsme byli na obědě se strejdou. Jako chleba s máslem. Shit happens. Ale o tom potom.

Tak teď začne všechna ta "sranda". Ona to samozřejmě žádná pr*el nebude. Takže jestli máš řidičák, radši jezdit chvíli sockou, jelikož tě obvyklý soustředění za volantem docela rychle opustí. Vim, o čem mluvim, málem jsem takhle zajela pár lidí na zebrách. No nic. Takže nastává fáze jedna. A tou je rozhovor s právníkama.

Nebudeme si nic nalhávat, není to žádná levná záležitost. Soudu možná stačí kolek v hodnotě 2000 korun, ale soud taky potřebuje papíry. A ty papíry musí bejt fakt dobře napsaný. Údajně se teď rozvádí skoro všichni dohodou, tak to je dobrá zpráva, že se lidi pořád dokážou rozumě domluvit.

Když se objednáš k nějakýmu právníkovi, měl by tě dopředu informovat, kolik to sežere z tvejch úspor. Většinou pracujou za hodinový sazby a účtujou si tak tisíc dva, ty lepší dvojnásobek a ty se sídlem v centru Prahy třeba i sedmičku. Seznamovací schůzka je jedna věc, ale celý to papírování je věc druhá, to jim zabere tak třeba 5 hodin, takže desítka nebude žádná neobvyklá částka za rozvodovej balíček.

Ale! Existujou i různý bezplatný právní poradny, kde pomůžou úplně stejně a zadarmo. Ale nepočítej s tím, že za tebe budou běhat na soud, to je bonus, kterej poskytne klasickej právník v rámci toho vašeho balíčku. Ale ne vždy je to třeba.

Komentáře

  1. Jmenuji se Miroslava Němcová, z regionu Český Krumlov (Česká republika). Po 12 letech manželství jsme byli s manželem v jedné z trav, dokud mě konečně neopustil a přestěhoval se do Kalifornie, kde jsem s jinou ženou. Cítil jsem, že můj život skončil a mé děti si myslely, že už nikdy neuvidí svého otce. Snažil jsem se být silný jen pro děti, ale nemohl jsem ovládnout bolest, která trápí mé srdce, moje srdce bylo plné smutku a bolesti, protože jsem byl do svého manžela opravdu zamilovaný. Každý den a noc o něm přemýšlím a vždy si přeju, aby se ke mně vrátil, byl jsem opravdu naštvaný a potřeboval jsem pomoc, takže jsem hledal pomoc online a narazil jsem na web, který navrhl, že Dr. Osagiede může pomoci získat zpět věci rychle. Cítil jsem, že ho vyzkouším. Kontaktoval jsem ho a řekl mi, co mám dělat, a udělal jsem to, pak pro mě udělal kouzlo Láska. O 48 hodin později mi můj manžel opravdu volal a řekl mi, že mi a dětem tak moc chybí, tak úžasné !! Tak se vrátil tentýž den s velkou láskou a radostí a omluvil se za svou chybu a za bolest, kterou způsobil mně a dětem. Od toho dne bylo naše manželství silnější než dříve, díky Dr. Osagiede. on je tak mocný a já jsem se rozhodl podělit se o svůj příběh na internetu, že Dr. Osagied skutečné a silné kouzlo kouzlo, že budu vždy modlit, aby žili dlouho pomáhat svým dětem v době potíží, pokud jste tady a potřebujete své Ex zpět nebo se váš manžel přestěhoval do jiné ženy, už neplakejte, kontaktujte toto mocné kouzlo. Zde je jeho e-mailová adresa: doctorosagiede75@gmail.com nebo whatsapp +2349014523836 viber na +2349014523836

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ženský jsou jako opice, potvrzuji!

Vlk se nažral a koza zůstala celá